söndag 11 mars 2012

Sommarplaner

Tänkte egentligen skriva om Above the Snowline, som jag fick i julklapp och äntligen fått utläst, men det får vänta tills jag känner mig mer pigg och inspirerad för det förtjänar den. Jag dras ännu med efterverkningarna av förra veckans förkylning, men min veckoslutsgäst var i liknande skick så vi kunde ägna oss åt intensivt slappande tillsammans och det gjorde riktigt gott.

I dag har jag varit aningen mer effektiv och hunnit med både det ena och det andra, bland annat har jag bokat hotell inför sommarens Finncon i Tammerfors. Det är ett bra evenemang på det viset att jag hinner vara med utan att behöva ha ledigt från jobbet. Hela min semester (en vecka) går till Nordlek i Norge, som jag inte tänker missa eftersom jag sett fram emot det ända sedan jag var funktionär på förra Nordlek i Lahtis för tre år sedan. Det är förstås inte helt optimalt att dessa båda evenemang infaller med bara en veckas mellanrum, men allt kan ju inte vara perfekt här i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar