måndag 2 januari 2012

Nytt år och sånt

Jag tänker så här, att om man börjar året med att dansa Macarena* så kan det sedan bara gå uppåt. Så mycket mer tänker jag inte avslöja om mitt nyårsfirande, förutom att det var ännu trevligare än jag hoppats.

Kan också rapportera att jag överlevt första dagen på det nya jobbet och att vi har fått en massa snö, som var väldigt fin en stund tills det började regna.

*) Det var ju egentligen inte meningen, men när de andra inte kunde få det rätt... eller hur det nu var.

2 kommentarer:

  1. Heeeeyyyy Macarena! Det låter som om du hade ett betydligt mera hejsan nyår än jag... :-)

    Gott nytt år på dig! Bara ett halvår kvar till Steinkjer (se till att du får semester!):-)

    SvaraRadera
  2. God fortsättning! Ska se om jag får semester, men först måste jag se om jag alls har något jobb att få semester ifrån för jag har bara vikariat nu, t.o.m. maj.

    SvaraRadera