söndag 7 juni 2015

Sommarfiilis

Det senaste veckorna har varit överraskande stressiga, därför har jag heller inte hunnit blogga just. Vanligtvis är slutet av maj och början av juni årets lugnaste period på jobbet, men i år råkade det vara ett par projekt som skulle redovisas och ett nytt som skulle ansökas och marknadsföras, plötsligt var det bråttom. Samtidigt som en lite försenad Bibban skulle korrekturläsas och jag hade lovat vara nattvakt på juniorfolkdansstämman.

Men nu har allt gått bra: det mest brådskande på jobbet har jag fått undan och resten hinner jag med före semestern, Bibban verkar bli bra och stämman var trevlig att jobba med, även om jag har sovit på underliga tider och platser. Fastän jag inte själv var med och dansade något räckte det med att se ungarna ha roligt för att få mig på gott humör. Jag minns ju hur roligt det var att vara på stämma när jag själv var liten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar