tisdag 3 juli 2012

Pre-semesterstress

Hade tänkt skriva en recension av Eld, men den får vänta tills jag har lite mer hjärna för jag har en del att säga om den. Har jobbat över idag så här inför semestern och varit allmänt oorganiserad dessutom, när det var som värst försökte jag vara arbetsledare åt fyra sommarhjälpare och samtidigt komma ihåg vad det egentligen var jag själv skulle göra idag. Men nog fick jag sist och slutligen en hel del gjort och tror på att jag hinner få undan det värsta före semestern, jag är bara en vecka borta men sen är det bara en vecka kvar tills vi ska flytta hela firman. Första lasset går redan i övermorgon och jag har blivit delegerad flyttjobb som varande ung och stark, ska försöka undvika ryggskott inför Nordlek (visserligen brukar bästa botemedlet vara schottis, men ändå).

Att sånt. Nu sitter jag här och färgar håret och funderar om man borde börja skriva packlistor. Antagligen. Och fundera på logistik. Förmodligen. Men framför allt stressa av. Definitivt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar