tisdag 10 juli 2012

Underbara sorglösa

När det här publiceras sitter jag på en buss genom Sverige, på väg till Nordlek i Steinskjer, Norge. Eftersom jag inte haft någon hjärna de senaste veckorna har jag säkert glömt att packa någonting mycket viktigt, eller kolla något som borde kollas, eller bokas, eller betalas... Men den här gången tänker jag faktiskt bara rycka på axlarna och lita på att allting nog ordnar sig. Jag har mina vänner med och vi är i ett nordiskt land, så vad är det värsta som kan hända? Nej, nu har jag semester en vecka och har inte tid att oroa mig.


Dessutom är jag för en gångs skull inte ansvarig för någonting, jag är varken ordförande eller instruktör och har dessutom inte övat något på hela året så jag förväntas inte vara med på några uppvisningar. Dräkten har jag ändå med förstås, men det är inget tvång eller stress med någonting. Missförstå mig rätt nu, det är roligt att vara med helt och hållet också och efter en lagom lång paus vill jag kanske ta en mer aktiv roll igen, men just den här gången ska jag bara vara med och njuta av att vara ledig och ansvarslös.

Tar inte datorn med för jag vill ändå inte lägga tid på att fixa bilder och blogga när jag är där, men lovar att berätta sen när jag kommer hem.

Det ska bli så roligt att dansa igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar