tisdag 29 maj 2012

Mör

Jag var på massage idag, eftersom min rygg och nacke på något vis förvandlats till en veritabel stenhög de senaste veckorna. Det var lite spännande, först skulle man gå runt knuten på en affärsbyggnad, in genom en bakdörr invid varuingången, uppför slingrande baktrappor och in i en ganska sunkig lokal som delades med en akupunktör. Uppenbarligen är det inga stora pengar i att knåda småstadsbor.

Massören var hur som helst trevlig och kunde sina saker. Det var väl inte skönt precis, för hon tog i ordentligt och det var ju bra. Jag upptäckte en massa märkliga små muskler som jag inte visste om att jag hade men som tydligen var väldigt spända. Ska gå på nytt om ett par veckor och se om det blir något bättre. Blev varnad för att jag kommer att ha sjukt imorgon, men det får det vara värt om det blir bättre på sikt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar