tisdag 11 februari 2014

Vila hårt

Det har varit mycket de senaste veckorna: först en massa ståhej kring nedskärningshot på jobbet, sen en intensiv mini-semester i Vasa. Så idag sade min kropp ifrån. Jag har en praktisk mage på det viset att man kan stoppa i den lite vad som helst utan att den klagar, men är jag nervös eller stressad på något vis så säger den till på ena eller andra sättet. Och då vet jag att det är bäst att ta det lite lugnt ett tag, så blir det bättre igen. Så den här veckan ska jag mest ta det lugnt, ta hand om mig själv och vila en massa.

1 kommentar:

  1. Hoppas ni slipper nytt extra stohej ett tag nu i alla fall... Eller alltför "farliga semestrar" som är samtidigt bra och väldigt mycket.

    Inte så kul med diskussionerna i Pargas heller just nu precis. Jag försöker att inte tänka utan bara se vad som sker då jag ändå inte kan påverka just nånting precis där och inte heller skulle räcka till överallt ändå :P

    SvaraRadera