tisdag 14 maj 2013

En riktig anledning att städa lite

Jag borde städa. Jag borde på riktigt städa, för jag har fått för mig att ha fest i helgen. Och ska man ha inflyttningsfest så måste man väl packa upp de sista flyttlådorna* först och stuva undan allt stuff nånstans. Kanske sopa golvet också.

Men ta det lugnt, det viktigaste är klart: jag har handlat mat och dricka.

*)Sista och sista, det kommer nya från föräldrahemmet lite hela tiden. Plus dem som jag förträngt i förråd och garderober, men de räknas inte.

3 kommentarer:

  1. Åhå, jag hittade en kandidatuppsats med mitt namn på. Vet dock inte om jag vågar läsa den.

    SvaraRadera
  2. Haha, nä, det är nog bara de flyttlådor som står framme som räknas :D

    SvaraRadera
  3. Dessutom SKA det väl nästan vara flyttlådor på en inflyttningsfest ;-) Hoppas ni får jättetrevligt!!

    SvaraRadera