torsdag 13 september 2012

Min lediga torsdag blev väldigt diger

Det blev ingen Habitare för mig idag, för den öppnade fyra timmar senare än vi hade trott. I stället hämtade jag ut nycklarna till min nya lägenhet innan jag for till Otnäs för att hålla danskurs med Robin och Marion. Till priset av en premiärbiljett, vilket ju inte är fy skam.

När vi sent omsider kom hem till Lilla Staden for jag och pappa ännu och se på lägenheten ett varv. Eller se och se, jag har inte fått elen kopplad ännu så det fanns ingen belysning, men vi kunde ändå konstatera att den var till och med lite bättre än vad vi kom ihåg. Det är bara några få saker som måste fixas, men en hel del som jag vill ha ändrat som ny färg/tapeter på i princip alla väggar och nytt golv. Ska visa lite bilder i något skede.

Men nu borde jag nog börja gå och lägga mig, för imorgon är det arbetsdag igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar