fredag 27 april 2012

Hit och dit

Nu är jag tillbaka i Lilla Staden efter två veckors exil i Tjottaheiti, men bara för en kort mellanlandning. I morgon ska jag nämligen dra en liten polkakurs på ett dansläger för barn i andra ändan av kommunen på förmiddagen, och sedan dra iväg till gamla studiestaden för BaCon* med mera. Sedan måste jag komma hem en sväng för att jobba (kommer att kännas som världshistoriens onödigaste måndag) för att sedan skynda tillbaka till nämnda studiestad med studentmössan i högsta hugg till kvällen. Tisdagen tillbringas på traditionsenlig picknick och sedan pallrar jag mig hemåt mot kvällen för att kunna vara på jobb på onsdagen. Ingen ska alltså bli förvånad om jag mot slutet av veckan uppträder förvirrat och inte verkar veta i vilken stad jag befinner mig. Men roligt ska det bli.

*) Behöver detta förklaras? Det är en con, med bacon. Samt film, kålhuvud, mera film och underligt umgänge med individer som enligt uppgift inte bits (men säker kan man aldrig vara).

3 kommentarer:

  1. Jag lovar sätta upp otaktskylten på Vårdberget så du vet när du kommit rätt där iaf... ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Prima :) Parkeringsskylten?

      Radera
    2. Densamma...vi har inte hunnit slita ut den sen ifjol. Lycka till med historiens onödigaste måndag, eller hur det nu var o hoppas du håller tummarna att jag inte får till alltför konstiga grimaser på tv :D

      Radera