söndag 5 juli 2015

21 om Temumriken

 Hittad hos enligt O.

Jag heter Lisa
Jag är för tillfället på semester.
Jag är bra på att sortera saker.
Jag tycker inte om  stök och stress.
Jag är dålig på  att slappna av.
Jag läser mycket barnböcker.
Jag gillar när jag blir positivt överraskad av människor jag möter.
Jag sjunger gärna.
Jag älskar min familj.
Jag är inte speciellt bra på att hitta i städer. 
Jag föredrar hallon framom jordgubbar.
Jag tycker om chokladkaka.
Jag är beroende av lugn och ro.
Jag har på mig en blå sommarklänning.
Jag dricker hellre öl än vin, men mest vatten.
Jag lyssnar på mycket poddar.
Jag blir arg på onödiga orättvisor.
Jag blir rädd av mörker.
Jag önskar att vårt bröllop blir trevligt och minnesvärt.
Jag är pinsamt dålig på att komma ihåg namn.
Jag är uppväxt på gården Granbacka i Tenala, Nyland, Finland. 

Vem är du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar