måndag 21 juli 2014

Semestersmått

Det är riktigt skönt det här, att inte ha några tider att passa. Jag ska erkänna med en gång att jag bröt mot semesterregel nr. 1 idag och fixade en liten jobbgrej, som jag inte lyckades ordna med förra veckan, men nu är det bara slöande och slappande som gäller.

Efter gott sällskap hela helgen känns det dock lite ensamt, det blir liksom extra uppenbart så här på semestern att jag inte egentligen har några kompisar här i stan. Men det är okej, planen är hur som helst att tillbringa större delen av tiden med min familj på landet.

Först ska jag bara ordna lite här hemma och vänta på att cykeln blir färdig från verkstaden, så jag kan vina runt på den mellan åkrarna sen. För en sak jag definitivt ska göra nu när jag har en massa tid är att få lite ordentlig motion och nån sorts träningsrutin igen. Vet inte hur den kom bort, däremot vet jag att jag behöver göra något för att få mina axlar i skick och kondition så att jag orkar jobba hela året sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar