tisdag 19 augusti 2014

Höstform

Idag besökte jag gymmet för första gången på ganska länge. Det kändes bra, fast jag glömt skorna hemma. Inte är jag helt ur form. Och form kommer jag att behöva denna hektiska höst, så det är bara att börja svettas regelbundet. Bästa sättet för mig är att gå via gymmet direkt efter jobbet, för om jag kommer hem först och sätter mig ner, är risken stor att jag förblir sittande.

Ett av projekten är att jag ska vara chefredaktör för biblioteksföreningens tidning Bibban, vilket jag tror kan bli riktigt roligt även om det kan bli stressigt också. Det är en hel del konferensrapporter och annat på kommande, så jag blir åtminstone inte tvungen att skriva alla artiklarna själv.

Så det är en av sakerna jag ser fram emot. Har aldrig varit chefredaktör förr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar